سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : در پی وقوع زلزله شامگاه چهارشنبه در استان تهران ، تمامی عوامل انتظامی در شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه به حالت آماده باش درآمدند.
وی افزود : با توجه به این که سه شاهراه مهم استان تهران شامل جاده فیروزکوه و هراز ، محور امام رضا (ع) و محور قم – گرمسار در محدوده فعالیت این فرماندهی انتظامی قرار دارد ،شامگاه گذشته با حجم زیاد تردد به ویژه به سمت استان های شمالی مواجه شدیم که عوامل پلیس راه با استقرار در مسیرهای پرتردد ، نسبت به رفع ترافیک در این مناطق اقدام کردند.
ناظری بیان کرد: در برخی از مسیرهای تحت پوشش فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، گره های کورترافیکی ایجاد شده بود که عوامل پلیس راه و راهور با استقرار در این مناطق ، نسبت به روان سازی تردد اقدام کردند.
وی گفت : هم اکنون کلیه مسیر و جاده های مواصلاتی شرق استان تهران باز بوده و ترافیک روان در آن جاری است.
وی تصریح کرد:با توجه به این که برخی از مردم منازل خود را ترک کردند ، از شب گذشته پلیس آگاهی و امنیت با اجرای طرح های گشت محسوس و نامحسوس امنیت مناطق مختلف را تأمین و با هر گونه مورد مشکوک که امنیت محله ها را با مشکل مواجه کند برخورد می کنند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود : تمامی ستادهای فرماندهی ، کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان های شرق استان تهران در آماده باش کامل به سربرده و به طول کامل امنیت شهرها و مناطق مختلف را تأمین می کنند.
وی تأکید کرد: از شب گذشته تا کنون هیچ مشکلی امنیتی در سطح شهرستان های شرق استان تهران گزارش نشده است.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر ساعت 23:27 دقیقه چهارشنبه شب(29 آذرماه) درعمق 7 کیلومتری زمین در مرز استان تهران و البرز رخ داد.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.