به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظری روز جمعه گفت : درپی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی با عنوان جعلی کارمند دادگستری که با جعل اسناد و مدارک دولتی، قضائی و برخی فعالیت های مجرمانه دیگر در شهرستان ورامین، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.
وی گفت: ماموران انتظامی پس از چندین روز کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل فعالیت این کارمند قلابی و جاعل شدند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: متهم که فردی حرفه ای بود و هیچ گونه اثری از خود باقی نمی گذاشت، با ذکاوت و تیزهوشی پلیس و در یک قرار صوری دستگیر شد که در بازرسی تخصصی از محل فعالیت این فرد، ده ها عدد سربرگ، مهر ادارات، دادسراها و اوراق هویتی جعلی کشف شد.
ناظری تصریح کرد: ماموران در بازرسی تکمیلی متوجه یک درگاه مخفی شدند که در بازرسی از آن، بیش از 35 قطعه عتیقه با قدمت 3هزار ساله به همراه 2 قبضه سلاح گرم و ده ها عدد فشنگ جنگی و شکاری، کشف کردند.
وی ارزش این اشیاء عتیقه را بر اساس نظر کارشناس میراث فرهنگی بالغ بر 200 میلیارد ریال اعلام کرد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی و تکمیل پرونده ، به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ،قرچک ،پیشوا ، پاکدشت ، پردیش ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.