به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سرهنگ قباد خنجری گفت: این فرد که از اوباش سطح یک پاکدشت به شمار می رود ، در چند ماه اخیر اقدام به شکستن عمدی شیشه در یکی از واحد های صنفی و عربده کشی با قمه کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان شده بود.
وی افزود : این فرد به خاطر جثه قوی همواره برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و در درگیری و شرارت های مختلف حضور داشت و مزاحمت های مکرر وی ، مردم را از ارائه شکایت کتبی منع می کرد و مردم از ترس مجبور بودند که به صورت شفاهی اعتراض خود را به نیروی انتظامی اعلام کنند.
وی بیان کرد: عوامل انتظامی شهرستان پاکدشت این فرد را چندین فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت ، تهدید،مزاحمت و حمل سلاح سرد در پرونده داشت در یکی از قهوه خانه های پاکدشت شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
خنجری تصریح کرد: این شرور سابقه دار هم اکنون از سوی دستگاه قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
فرمانده انتظامی پاکدشت از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، مزاحمت و درگیری را سریعا از طریق سامانه 110 به نیروی انتظامی گزارش دهند.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.