به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شهردار منطقه 20، حجت الاسلام علی معبودی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، طرح پایگاه های تابستانه شهرداری در 14 مدرسه منتخب منطقه 20 در حال اجراست و پیش بینی می شود بیش از چهار هزار دانش آموز از خدمات آموزشی ، فرهنگی و تفریحی این پایگاه ها بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه این پایگاه ها از 16 تیر ماه فعال شده و تا 10 شهریورماه ادامه دارد، افزود: برپایی کارگاه های آموزشی با محوریت سلامت و آسیب های اجتماعی با موضوع های حقوق و تکالیف شهروندی، اخلاق شهروندی و آشنایی با قوانین آپارتمان نشینی از جمله برنامه های این پایگاه ها است.
وی ادامه داد: بازدید از اماکن تفریحی و موزه های شهرداری و آشنایی با نحوه عملکرد این مراکز از دیگر برنامه ها است.
حجت الاسلام معبودی هدف از اجرای این برنامه ها را غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد جلب مشارکت دانش آموزان و آموزش شهروندی، تقو یت مسئولیت پذیری و روحیه ی مشارکت جویی جوانان بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح پایگاه های تابستانه با مشارکت مدیریت شهری و آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 شهرری اجرا می شود، یادآورشد: سراهای محله نیز ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی متناسب با فصل تابستان را ارائه می کنند.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی ‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.