به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز روز سه شنبه در آیین آغاز این برنامه ها در فرهنگسرای الغدیر گفت: شهرداری تبریز در حوزه غنی‌ سازی اوقات فراغت شهروندان برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، گردشگری و تفریحی و آموزشی در تمام مناطق شهر با رویکرد نشاط اجتماعی تدارک دیده است تا شهروندان از اوقات فراغت خود بیشترین بهره را ببرند.
حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: این برنامه با هدف گذاری مشخص ویژه خانواده ها و گروه های سنی مختلف در مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اجرا می شود.
وی با بیان اینکه رویکرد این معاونت تقویت فرهنگ عمومی، ایجاد نشاط اجتماعی، ارایه الگوی تفریح سالم و آموزش فراگیر شهروندان در حوزه شهروندی و شهرنشینی است، اظهار داشت: شهرداری تبریز با ارایه و اجرای برنامه های مختلف در طول سال برای همه سنین و ذائقه ها در 4 سال متمادی توانسته است عنوان نهاد پرمخاطب و فعال در زمینه غنی سازی اوقات فراغت را در سطح استان کسب کند.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز یادآوری کرد: طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نبوده، بلکه در همه فصول سال برای مخاطبان اجرا می شود.
حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: تلاش می شود نتایج برنامه های اوقات فراغت به نشاط اجتماعی، افزایش سطح آگاهی، دانش، اطلاعات و آموزش عمومی شهروندان منجر شود.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.