به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد در سال گذشته در 2 هزار و 756برنامه فرهنگی، هنری، گردشگری و آموزشی شرکت کرده بودند.
وی با اشاره به برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه گردشگری و اوقات فراغت اظهار کرد: در تابستان سال گذشته تورهای تبریزگردی برای 320 هزار نفر برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز یادآوری کرد: در 130 مرکز فرهنگی شهرداری تبریز بیش از 100 رشته‌ی علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری، گردشگری، رسانه، صنایع دستی، تفریحی و ورزشی برای تمام سنین و اقشار با کیفیت آموزشی بالا، حداقل میزان شهریه و به نحو مطلوب برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: شهروندان می توانند برای بهره مندی از این دوره ها به فرهنگ سراهای محله خود در نقاط مختلف شهر مراجعه کنند.
وی با بیان این که رویکرد این معاونت تقویت فرهنگ عمومی، ایجاد نشاط اجتماعی، الگوی تفریح سالم و آموزش فراگیر شهروندان در حوزه شهروندی و شهرنشینی است، گفت: شهرداری تبریز در چهار سال گذشته با ارایه و اجرای برنامه های مختلف برای همه سنین و ذائقه ها عنوان نهاد پرمخاطب و فعال در زمینه غنی سازی اوقات فراغت را در سطح استان کسب کرده است.
حجت الاسلام حمیدی با تاکید به اینکه طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نیست و در همه فصول سال برای مخاطبان برنامه وجود دارد، افزود: نگرش شهرداری به موضوع اوقات فراغت، متفاوت از سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی است.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.