رضا گلمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب نفرات و اعضا و تیم ها توسط فدراسیون ها تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برای تقویت ملی پوشان تهرانی پیش از این 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته بود ، اظهارداشت : برای کسب هرمدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 50، 30 و 15 میلیون تومان به ورزشکاران پرداخت می شود.
هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از 27 مرداد تا 12 شهریور امسال به میزبانی کشور اندونزی برگزار شده که کاروان کشورمان براساس آخرین مصوبه ستاد عالی بازیها(خردادماه)، 380ورزشکار شامل 275 مرد و 105 زن از 29 فدراسیون ورزشی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

*2میلیون جوان پایتخت در طرح اوقات فراغت ورزشی تابستان ساماندهی شدند
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت با یک هزار برنامه ورزشی در حوزه ها و شهرستان های استان در نظر گرفته شده است که با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش 2 میلیون جوان دختر و پسرساماندهی شدند.
وی با بیان اینکه یکی از اولویت های ما توسعه ورزش همگانی برای جوانان و خانواده های تهران است خاطر نشان کرد: در صدد هستیم تا با رویکرد توسعه ورزش همگانی بتوانیم ورزش و فعالیت های بدنی را در سبد خانوار های قرار دهیم.
بیش از 2هزار 400 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح شهر تهران فعالیت دارند.

*تیم فوتبال پاس تهران احیا می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص آخرین تصمیم گیری برای احیای تیم ریشه دار پاس تهران اظهارداشت : دریک ماه اخیر جلسه ای با حضور مقام های عالی وزارت، پیشکسوتان و برخی از مسئولان ناجا برگزار که مقرر شد.
گلمحمدی گفت : موضوع تیم پاس 10روز دیگر با مقام عالی ورزش و پیشکسوتان بررسی می شود که یکی از برنامه حضور مجدد این تیم در لیگ دسته یک کشور است که در نظر داریم امتیازی برای این تیم خریداری کنیم.
به گفته وی حضور مجدد تیم پاس مستلزم مقدمات و جلسات مختلف کارشناسی بود و برای خرید امتیاز لیگ دسته یک می بایست حدود 5میلیارد تومان هزینه شود.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.