به گزارش ایرنا، احمد مسجدجامعی در روز سه شنبه در هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ناآرامی های اخیر در بازار موبایل افزود: وزیر ارتباطات در پی اعتراض کسبه پاساژ موبایل فروش‌ها، بدون پوشش رسانه‌ای مرسوم در محل حاضر شد که باید تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه وزیر با پاسخگویی نسبت به مهار یک اتفاق اقدام کرده، گفت: این اتفاق خوب است چرا که علاوه بر پاسخگویی یک نهاد مسئول به مردم، شاهد از بین رفتن فاصله بین مردم و مسئولین بودیم.
مسجد جامعی با بیان اینکه لیست 40 شرکت‌ که با ارز دولتی موبایل وارد کشور کرده‌اند منتشر شد، گفت: این موضوع در راستای شفافیت مناسب است و این شفافیت می‌تواند الگوی مدیریت کشوری و شهری قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به روز خبرنگار در 17 مرداد ماه افزود: پیش از این اعلام کرده‌ام که آرامگاه شهدای مشروطه که برخی از آنان خبرنگار بودند، که در جنوب باغ شاه قرار دارد در طول سال‌ها آسیب دیده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته به مناسبت روز خبرنگار بازدید از این محل داشتیم افزود: پیشنهاد دادیم که این محل توسط شهرداری تملک شود اما با وجود آنکه هزینه تملک کم است اتفاقی نیفتاده است.
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز از شهردار منطقه خواست که نسبت به بررسی وضعیت این ملک گزارشی ارائه کند.
تهرام/7244/1735 / 1539

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.