محسن حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این ستاد وظیفه بازسازی اماکن متبرکه کربلا، سامرا، نجف و سوریه را برعهده دارد و این حجم از کمک های مردمی در اولین سال تاسیس این ستاد از آذرماه سال گذشته تاکنون جمع آوری شده است.
وی تصریح کرد: پنج میلیارد ریال از کمک های مردمی ری برای بازسازی صحن حرم مطهر حضرت زهرا (ع) و تعویض گنبد امام حسین (ع) هزینه شده است.
وی یادآور شد: هفت میلیارد ریال نیز برای کمک به مراسم اربعین حسینی جمع آوری شده است که این مبلغ در راهپیمایی عظیم اربعین در سالجاری جهت برپایی موکب و توزیع غذا هزینه می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ری گفت: ایستگاه های صلواتی حرم عبدالعظیم (ع) در مسیر راهپیمایی اربعین در شهرهای کربلا، نجف و عراق دایر می شود و توسط همین کمک ها به زائران خدمات دهی می کند.
وی اضافه کرد: امسال 2 جشن گلریزان نیز با همکاری ستاد عتبات و عالیات در شهرهای ری و حسن آباد برگزار شد که سه میلیارد و 250 میلیون ریال در این جشن ها جمع آوری و به خانواده زندانیان کمک مالی شد.
به گزارش ایرنا، ستاد بازسازی عتبات عالیات ری در آذرماه سال 96 راه اندازی شد که تعهد کمک پنج میلیاردی به عتبات عالیات را تا پایان سال کرده بود که این امر تحقق یافت.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.