عزیز الله افضلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیشتر این پروانه ها در بخش های فلزی، شیمیایی و غذایی صادر شده است که علاوه بر مصرف در بازارهای داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.
وی تصریح کرد: تعداد 130 واحد صنعتی، معدنی و توزیعی نیز در طی این مدت از تسهیلات بانک های عامل بهره مند شدند که بر این اساس 34 مورد جواز تاسیس در حوزه های مختلف نیز صادر شد.
وی عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات و رفع موانع تولید از موضوعات مهم در این شهرستان تلقی می شود که در این راستا کارگروه ویژه ای نیز راه اندازی شده است.
افضلی بیان کرد: این کارگروه بصورت عملیاتی فعالیت خود را در سال گذشته شروع کرد و توانست بعنوان شهرستان برتر در حل مشکلات اقتصادی، رفع موانع تولید و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در استان تهران معرفی شود.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون هشت جلسه ستاد تسهیل رفع موانع و مشکلات تولید در این شهرستان برگزار شده است که تعداد 37 مصوبه پیگیری شد.
وی گفت: نشست های تخصصی زیادی نیز در ارتباط با ساماندهی واحدهای صنعتی، صنفی، ایجاد شهرک های کارگاهی و شهر پوشاک با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: کارگروه آرد و نان این شهرستان نیز با هفت جلسه و 30 مصوبه برگزار شد و مشکلات واحدهای تولید و عرضه نان بررسی شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی، سیاسی و اقتصادی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
این شهرستان با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی از جمله سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.