به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت : یکی از مهمترین ویژگی‌های مسلمانان ، عهدی است که با خداوند می بندند ، عهدی که با مال دنیا قابل معامله و یا تعویض نیست و تنها خداوند است که می تواند جزای آن را به مومن عطا کند.
وی تصریح کرد: این که امروز نام شهید بهشتی و 72 یار با وفای ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی زنده مانده ، به دلیل معامله آنان با خداوند است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و آغاز هفته قوه قضائیه گفت : ساختار امروز دستگاه قضایی ، به عنوان دستگاهی مستقل از یادگارهای شهید بهشتی است ، کسی که از افسران دستگاه فرهنگی بود و امروز نیز جامعه از زحمات او در عرصه فرهنگ بهره مند است.
امام‌ جمعه قرچک تأکید کرد: دستگاه قضایی نهادی مستقل است و می‌تواند به‌عنوان مدعی‌العموم وارد عرصه شود و حق مردم را طلب کند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه قرچک با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت : عمده مشکل جامعه برگرفته از مسائل اقتصادی است و مجلس شورای اسلامی که عصاره ملت است باید در جهت رفع این مشکلات اقدامات اساسی انجام دهند.
اسماعیلی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت : قانون باید برای حل مشکلات ملت باشد نه اینکه به‌عنوان اهرمی برای پیش بردن اهداف سرمایه‌داران به کار گرفته شود.
وی همچنین به مشکلات تعاونی مسکن فرهنگیان قرچک اشاره کرد و افزود : در جلسه شورای تأمین استان تهران که با حضور استاندار در قرچک برگزار شد ، قرار بود که این مشکل ظرف یک هفته برطرف شود ولی امروز پس از گذشت چهارماه از آن جلسه ، گشایشی در کار ایجاد نشده است.
امام جعمه قرچک افزود : رئیس دستگاه قضایی استان در خصوص مسائل فرهنگیان ، حتی جوابی به نامه امام‌ جمعه شهرستان که به نمایندگی از 2 هزار نفر از فرهنگیان قرچک نداد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.