به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع ترفندها برای ضربه زدن به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند.
وی اظهار کرد: دشمنان و در راس آنها آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود و عوامل سرسپرده آنها با سوء استفاده از مطالبات به حق ملت ایران و با صرف هزینه های میلیاردی به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور بودند ولی به اهداف خود نرسیدند.
وی گفت: تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی از سرمایه عظیم ملت بصیر و انقلابی و ولایت مدار و وجود رهبر حکیم و ولی فقیه برخوردار است، دشمنان همچنان در نیل به اهداف خصمانه خود علیه این نظام شکست می خورند.
امام جمعه گناباد افزود: مردم با شرکت باشکوه در صحنه، ناآرامی ها و فتنه انگیزی های دشمنان را محکوم کردند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند.
وی اظهار کرد: مستکبران و ایادی سرسپرده آنها علاوه بر فتنه اخیر در تجزیه عراق و سوریه، حفظ داعش، کودتا علیه انصارالله یمن، تحریک کشورهای مختلف برای اجماع علیه ایران در سازمان ملل نیز شکست خورده و به اهداف خود نرسیدند.
وی گفت: باید بین مطالبات صادقانه و به حق مردم و اقدامات وحشیانه و فتنه انگیزی های گروه اندک اغتشاش گر، تفاوت قائل شد.
حجت الاسلام صادقی نسب، بیکاری را ریشه اصلی ناهنجاری های اجتماعی و مفاسد در جامعه دانست و خواستار هم افزایی مسئولان ذیربط، دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور شد.
شهرستان 90 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.