حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیربرگزار شد به حادثه هفتم تیراشاره کرد و گفت: در جریان حادثه حزب جمهوری اسلامی 72 تن به شهادت رسیدند، شهید بهشتی ، 4 وزیر، 27 نماینده و ده‌ها تن از معاونین و روسا در این حادثه در یک شب به شهادت رسیدند
وی در ادامه افزود: در روز حادثه هیچ مدیری حضور نداشت، آقای خامنه ای روز قبل توسط منافقین ترور شده بودند و در این شرایط بحرانی حضرت امام خمینی(ره) کشور را مدیریت کردند، منافقین در شهرهای مختلف به هر دلیلی مردم را می کشتند.
امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد: مقام معظم رهبری دهه شصت را دهه مظلوم می نامند، در این دهه فتنه های منافقین ،ادامه جنگ تحمیلی ، اقدامات بنی صدر بر علیه انقلابیون ، توطئه علیه مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله رفسنجانی، و مرحوم یت الله مهدوی کنی و اتهام به جاسوسی برای صهیونیستها و آمریکایی ها اتفاق افتاد.
توسلی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت : نهادهای وابسته به مقام معظم رهبری مظلوم واقع شدند و مورد تاخت و تاز قرار می گیرند، مهمترین کار آنها، در سطوح مختلف مبارزه و برخورد با متجاوزین به بیت المال و محیط زیست است .
این مقام مسئول ادامه داد: هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه (ع ) در قبرستان بقیع است ، وهابیان به دلیل تفکر سلفی گری و وهابی خود که ساخت بنای قبور حرام می دانستند بنای حرم مطهرائمه را صد سال پیش در چنین روزی تخریب کردند.
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: پنجم تیر ماه مصادف با سالروز وفات عالم دانشمند شیخ بهایی است که درزمان صفویه درایران بود و خدمات زیادی در حوزه های معماری سلامی و سایر علوم در آن دوره انجام داد، مشاهیر و علمای اسلامی را باید به نسل جدید معرفی کنیم تا با خدمات ارزنده آنها آشنا بشوند .
حجت الاسلام توسلی خاطرنشان کرد: هفته صرفه جویی آب را پیش رو داریم، صرفه جویی در مصرف آب مختص این هفته نیست، مخازن و سدهای ما خالی هستند، بارندگی ابتدای سال کافی نبود ومیزان بارش زیر 30 درصد بر آورد شده است ، با صرفه جویی در مصرف آب کمبودها را جبران کنیم.
شهرستان پردیس از شرق با دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است، با پایان واگذاری مسکن مهر جمعیت این شهر به 600 هزار نفر می رسد
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.