به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه گنبد گفت: امروز جنگ اصلی دشمن علیه انقلاب و مردم ما در عرصه اقتصادی است و نباید اجازه داد برخی افراد قیمت ها را بی رویه افزایش دهند.
وی با گرامیداشت روز اصناف و بیان نقش و اهمیت شریانی این قشر در جامعه افزود: بازاریان باید قدر جایگاه خود را بدانند و مردم را به خرید کالای داخلی تشویق کنند تا رونق تولید و اشتغال پایدار برای جوانان هر چه بیشتر شود.
حجت الاسلام ترابی با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه هفت تیر 1360، اضافه کرد: دستگاه قضایی به گفته رهبری انقلاب باید همواره انقلابی مانده و انقلابی عمل کند و در استیفای حقوق عمومی تلاش مضاعف داشته باشد.
وی توجه به افکار عمومی، حمایت از حقوق و آزادی های مشروع افراد و رعایت حرمت و حیثیت آنان را از دیگر وظایف دستگاه قضایی دانست و از مردم نیز خواست در کنار انتقاد از قوه قضاییه این نهاد را تضعیف نکنند.
امام جمعه گنبد اول تیر سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت و از حضور نیافتن طولانی مدت رییس این سازمان در گنبد گلایه کرد.
حجت الاسلام ترابی با یادآوری رهنمودهای مقام معظم رهبری در عید فطر و در دیدار با نمایندگان مجلس بر لزوم توجه جدی به منویات معظم له بویژه در رفع مشکلات اقتصادی و وضع قوانین داخلی در مبارزه با تروریسم و پولشویی تاکید کرد.
/3039/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.