به گزارش روز شنبه شهرنوشت، محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها و کاهش سهمیه طرح ترافیک برای تمام اقشار صورت گرفته است، افزود: تاکنون بیش از 50 درصد از خبرنگاران متقاضی طرح ترافیک خود را دریافت کرده اند در حالی که تنها یک سوم از جانبازان و کمتر از 10 درصد از اساتید متقاضی طرح ترافیک، سهمیه خود را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: به زودی اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیگ دریافت کرده اند، منتشر خواهد شد.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه بسیاری از مدیران و معاونان دستگاه‌های مختلف موفق به دریافت طرح ترافیک نشده‌اند، گفت: وقتی برای تمام اقشار محدودیت وجود دارد منصفانه نیست که سهمیه قشری دیگر 100 درصد تعلق گیرد.
پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: مکانیزم صدور کارت بلیت های یک ساله برای خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکرده اند در حال بررسی است و به زودی توزیع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، طرح جدید ترافیک شهر تهران از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه اجرایی شد.
در طرح جدید ترافیک، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.
در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز روزانه و ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.
زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نخواهد شد.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.