به گزارش ایرنا، سید احمد صفوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه ها به منظور رونق بخشیدن به کسب و کار بانوان هنرمند کارآفرین از سوم تا 10 خردادماه در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج)، مجموعه شهربانو و مرکز ری شناسی دایر می شوند.
وی افزود : محصولات این نمایشگاه در زمینه هنر سفالگری، هنر آبگینه و نگارگری روی شیشه، چاپ های سنتی بر روی پارچه، چاپ روی کاغذ و سنگ، محصولات چرم، گلیم بافی و زیورآلات به شهروندان عرضه می شود.
وی ادامه داد: برپایی کارگاه های آموزشی هنر زنان و آموزش و مسابقه سفره آرایی در سراهای محله های 20 گانه این منطقه از دیگر برنامه های اجرایی در ماه مبارک رمضان ویژه بانوان است.
شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این برنامه در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالاهای ایرانی و ترویج صنایع دستی هنرمندان شهرری تدارک دیده شده است، افزود: حمایت از کارآفرینان و تولیدکننده ها همواره از مهمترین برنامه های مدیریت شهری بوده است.
وی اضافه کرد: در این راستا 19 مرکز مهارت آموزی کوثر ویژه اشتغال زایی بانوان سرپرست خانوار طی سال های اخیر در شهرری راه اندازی و فعال شده است.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.