به گزارش ایرنا، بهرام نکیسا یکشنبه شب در بازدید از شرکت تعاونی کشتی‌سازی تلاش بندر در روستای عامری افزود: این تعاونی ها می‌توانند با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت، اشتغال پایدار روستایی فراهم کنند.
وی اضافه کرد: تسهیلات ارزان قیمت علاوه بر ایجاد اشتغال در روستاها منبع درآمد پایداری برای دهیاران عضو است و تعاونی‌هایی که در روستاها توسط دهیاری‌ها تشکیل می‌شود می‌توانند فرصت‌ها و استعدادهای بالقوه روستا را به فعلیت برساند.
نکیسا ادامه داد: تعاونی‌های دهیاران استان می‌توانند با توجه به ظرفیت‌های ارزشمند استان در زمینه‌های صادرات کالا، بوم‌گردی، عمران و بهسازی روستاها بخوبی فعالیت کنند.
نکیسا با اشاره به اینکه مشاغل مرتبط با دریا، گردشگری، تولید صنایع دستی در روستاهای استان بوشهر در اولویت قرار دارد بیان کرد: روستاهای استان بوشهر در مناطق کوهستانی، دشت، سواحل سرشار از ظرفیت اشتغال‌زایی در زمینه‌های گردشگری، صنایع دستی، گیاهان دارویی، پرورش زنبورعسل، تولید محصولات کشاورزی و دامی است.
وی با تاکید بر توسعه فضای کسب و کار در روستاها افزود: ساخت و تعمیر شناور و ابزار صید و صیادی از دیگر ظرفیت‌های اشتغال‌زایی روستاهای همجوار سواحل است که جوانان جویای کار می‌توانند با تشکیل تعاونی و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت در این روستاها فضای کسب و کار مطلوبی را برای خود فراهم کنند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.