به گزارش روز شنبه ایرنا از استانداری تهران، محمدحسین مقیمی در این پیام ضمن تبریک میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز افزوده است: چهارمین روز از ماه مبارک شعبان المعظم سالروز ولادت حضرت عباس (ع) است که در تاریخ پرشکوه اسلام به ‌عنوان مظهر ایثار و وفا شناخته می‌شود.
وی با بیان اینکه حضرت عباس(ع) الگوی شجاعت و رزم آوری بود و صحنه کربلا را به تجلیگاه ایثار و جانبازی تبدیل کرد، اظهار داشت: ایشان صادقانه بر عهد و پیمان خود وفادار ماند و ذره‌ای از آرمان و میثاق خود با امام و مولای خود کوتاه نیامد و تا پای جان استوار ایستاد و در یادمان جانبازی ها جاودانه ماند.
به گفته استاندار تهران، جانبازان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز با تأسی از این مقتدای خود، با گذشتن از جان و مال، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص گذاشتند و دلیرانه از کیان و تمامیت کشور و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.
مقیمی در پیام خود افزوده است: این آیه‌های ایثار، یادگاران آزمون‌های بزرگ ملی هستند که تلخی به جا ماندن از کاروان شهادت را با حلاوت و شیرینی ادای تکلیف جبران کرده‌اند.
استاندار تهران دراین پیام تصریح کرده، اگرچه زبان و پیام ما عاجز از ترسیم مقام بلندپایه این عزیزان است، اما چنین روز فرخنده و مقارن با سالروز ولادت حضرت عباس(ع) که به عنوان روز جانباز نامگذاری
شده ، فرصت بسیار ارزشمندی برای تکریم و احترام به مقام شامخ جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.
تهرام 6139**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.