به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در نشست خبری تشریح دستاوردهای طرح رعد 8 پلیس پایتخت، افزود: طرح رعد 8 با محوریت کلانترهای شهر تهران با شناسایی 249 مخفیگاه مجرمان(سارق و مالخر) طی مدت 48 ساعت اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه مجرمان دستگیر شده در قالب 60 باند سرقت فعال می کردند، تصریح کرد: یک هزار و 324 عدد انواع کالا و لوازم سرقتی به ارزش 40 میلیارد ریال از سارقان بازداشت شده، کشف و توقیف شده است.
سردار رحیمی اظهار کرد: ١٢٣ دستگاه خودرو، ٨٣ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه، ١٤٣ دستگاه گوشی تلفن همراه و ١٤١ دستگاه ضبط خودرو از جمله اقلام کشف شده از این باندهای سرقت است.
رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اهتمام پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا، افزود: با اجرای این طرح، 7 باند قاچاق کالا در تهران منهدم و ٥ هزار و ٦٥٤ قلم کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال نیز کشف و ضبط شد.
به گفته وی، شناسایی و انهدام 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر با دستگیری ٢٤١ عامل فروش از دیگر دستاوردهای مهم طرح رعد 8 پلیس پایتخت است.
سردار رحیمی اظهار کرد: همچنین اعضای 2 باند جعل اسناد دولتی شامل سند مالکیت خودرو، منزل، شناسنامه و گذرنامه نیز شناسایی و دستگیر شدند.
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: درهمین ارتباط نیروهای پلیس تهران بزرگ موفق به شناسایی و دستگیری اعضای 3 باند توزیع و نصب ماهواره و توقیف هزاران قطعه تجهیزات گیرنده های ماهواره ای شدند.
سردار رحیمی با بیان اینکه 8 طرح با عنوان «رعد» به منظور مقابله جدی با متخلفان و برقراری نظم و امنیت در تهران بزرگ اجرا شده، تصریح کرد: اجرای این طرح ها موجب افزایش ٨٧ درصدی کشفیات پلیس در پایتخت شده است.

* ایجاد 313 پایگاه پلیس برای برقراری نظم و آرامش در ایام نوروز
رییس پلیس تهران بزرگ همچنین با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین نظم و برقراری امنیت در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: 313 پایگاه پلیس علاوه بر کلانتری ها، کار برقراری نظم، آرامش و تامین امنیت کلانشهر تهران در تعطیلات نوروز را برعهده دارند.
سردار رحیمی در خصوص تمهیدان پلیس برای برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال نیز، تصریح کرد: حفظ آرامش و ایمنی شهروندان و مقابله با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال با بکارگیری صدها یگان موتوری و پیاده پلیس تهران انجام خواهد شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/6139/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.