به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در پیام محمد علی نجفی برای سومین همایش ایمنی و آتش نشانی که به مدت 2 روز در هتل المپیک در حال برگزاری است آمده است: در کنار افزایش جمعیت و توسعه کانون های زیستی و رشد شتابان شهرنشینی آمارها بیانگر این واقعیت است که با وجود پیشرفت علم و فناوری در حوزه ایمنی شهری حوادث در کلانشهرهای کشور روندی کم‌ وبیش روبه رشد دارد.
در ادامه این پیام آمده است: از سوی دیگر سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه پژوهش با هدف کاهش حوادث، ارتقاء سطح آموزش و غنی سازی فرهنگ ایمنی و نیز خدمات با کیفیت بالاتر به منظور جذب حداکثری رضایتمندی ذینفعان، ضرورتی اجتناب ناپذیر است تا از این رهگذر همگام با رشد فناوری در جهان امروز مأموریت های تبیین شده سازمانی را با توفیقات افزون‌تری انجام دهیم.
در بخش دیگری از این پیام آمده: به بهره مندی از مشارکت شهروندان و فرهیختگان و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی فعال در محیط عملکردی، اهمیت و ضرورت همایش آتش نشانی و ایمنی شهری را آشکار می سازند و حضور فعال و همه جانبه در چنین رویدادهایی باید از وظایف اصلی سازمان های همکار، دانشگاه‌ها و فرهیختگان تلقی شود.
شهردار تهران دراین پیام گفته است : رفع اصلی ترین دغدغه ها و خطر هایی که کشور را تهدید می کنند از جمله اهداف و محورهای این همایش است تا با هم اندیشی و تبادل نظر، زمینه دستیابی به راهبردهای سازنده و راهگشا فراهم شود.
نجفی آورده است : سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می‌تواند با رویکردی خلاقانه و علمی و بهره گیری از اصول مدیریت دانش مشارکت شهروندان و جوامع علمی را در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی شهری قوام و دوام بخشد.
شهردار تهران در این پیام از تلاشگران سومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری صمیمانه قدردانی نموده و تمامی فعالان این عرصه و آتش نشانان خدوم و زحمتکش درود می‌فرستم، از خداوند متعال توفیق شما عزیزان را خواستارم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.