به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، محمد روشنی اظهار کرد: امسال برای نخستین بار بخش سرود دانش آموزی به جشنواره مشکات اضافه شد که مدارس شهر تهران استقبال چشمگیری از این بخش داشتند.
وی گفت: از 120 سرود دانش آموزی ارسالی به دبیرخانه ششمین جشنواره مشکات، 33 سرود تولیدی با نظر هیات داوران به بخش نهایی جشنواره راه یافت و در آیینی برای معرفی آثار برتر به رقابت با یکدیگر می پردازند.
روشنی، فرهنگ شهروندی، محیط زیست شهری، فرهنگ رانندگی، زیبایی شناسی شهری و مشارکت در امور شهر را از جمله موضوع های سرودهای تولید شده دانش آموزی در جشنواره مشکات عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: داوری نهایی سرودهای تولیدی با اجرای زنده سرودها توسط گروه های دانش آموزی و اعلام نظر اساتید برجسته انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: انتخاب مردمی سرود دانش آموزی برتر نیز در آیین داوری صورت می گیرد و به سرود منتخب از سوی شهروندان نیز هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.
روشنی گفت: حدود 540 هزار اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه ششمین جشنواره مشکات ارسال شده و منتخبان این بخش ها، در اردیبهشت ماه 97 معرفی و تجلیل خواهند شد.
ششمین جشنواره ترویجی آموزشی مشکات با محور «تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی» با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام در مدیریت یکپارچه آموزش های شهروندی و توسعه این برنامه ها، جلب مشارکت خلاقانه و فعال شهروندان در اداره بهتر شهر و ارتقای فرهنگ شهروندی به همت اداره کل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ابتدای دی ماه امسال در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.