به گزارش روزدوشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، صدرالدین علی پور در نشست مشترک با سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 افزود:رسیدن به توسعه پایدار نیازمند نگاه محیط زیستی همه مسئولان و مدیران شهری به فعالیت ها و پروژه های اجرایی در شهر می باشد.
وی اظهارداشت : منطقه هفت شهرداری تهران به لحاظ کارکرد و روند رو به بهبود ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری جزمناطق موفق است.
علی پور با اشاره به پتانسیل منطقه جهت استفاده از انرژی های تجدید پذیرتصریح کرد:امیدوارم با حمایت شهردار منطقه هفت در همکاری و تعامل بین بخشی در سایر معاونت های منطقه طرح های محیط زیستی با کمترین عارضه و بیشترین بهره وری اجرا شود، و با پرهیز از هرگونه شعار و سلیقه شخصی نگاهی عملگرایانه به موضوعات محیط زیستی داشته باشیم.
همچنین در این نشست حاجوی شهردار منطقه 7 ضمن استقبال از همکاری با مرکز مدیریت محیط زیست، گفت: توجه به موضوع محیط زیست شهری بعنوان یکی از افتخارات منطقه محسوب می شود که امیدوارم با حمایت های لازم از سوی مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تهران اقدامات محیط زیستی مناسبی در منطقه به نحو مطلوبتری اجرا شود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم :فرانک عابدنژاد انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.