به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران ،سیر ترشی،کنسرو خیارشور ممتاز، کنسرو رب گوجه فرنگی، زیتون شور با نام تجارتی گرین‌فیلد، شکر،قندشکسته با نام تجارتی آتنا، چای سیاه خارجی با نام تجارتی چای یاقوت از جمله محصولاتی است که پروانه استاندارد آنها توسط کارشناسان باطل اعلام شد.
بر اساس این گزارش ،برای 9 فرآورده آرد گندم( نول)، قندکله شکسته، شکر با نام تجارتی صنایع غذایی گلها، کیک روغنی از واحد تولیدی صفر سهرابی‌زاده، آرد گندم( نول و بربری) با نام تجارتی کارخانه آرد آریا، کلوچه با نام تجارتی شیرین چرک اوشیدا، چای سیاه داخلی و خارجی با نام تجارتی اتکا، شیرینی آردی با نام تجارتی آیتونا، زیتون پرورده با نام تجارتی بدر، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر گردید.
همچنین در این جلسات ،برای چهار فرآورده گلبرگ خشک گل محمدی،زرشک، هل، ژلاتین با نام تجارتی آلتامیرا، پروانه استاندارد تشویقی صادر شد.
پروانه کاربرد استاندارد این محصولات در طول آبان ماه گذشته و در جریان برگزاری کارگروه علایم استاندارد با حضور کارشناسان مربوطه باطل و برای دیگر محصولات پروانه استاندارد تشویقی و برای برخی دیگر از این محصولات پروانه استاندارد اجباری صادر گردید.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :فرانک عابدنژاد انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.