به گزارش ایرنا، سید فرید موسوی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات مالیاتی صنعتگران شهرستان پردیس گفت: مسائلی که بارها از سوی تولید کنندگان مطرح شده است، ابهام در اجرای قانون مالیات ارزش افزوده و مشکلات مرتبط با تولید است.
وی افزود: لوایح متعددی برای اصلاح قانون به مجلس پیشنهاد داده شده که در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است، با مساعدت معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور، مشکلات تولید کنندگان و فعالان اقتصادی شهرستان پردیس، در حد مقدورات و قوانین رفع شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان امور مالیاتی در سالهای اخیر تمام تلاش خود را معطوف به رفع مشکلات کرده است و حداکثر مساعدت را با اعمال تخفیف مالیاتی و رفع ابهامات محاسبه مالیاتی با صنعتگران، تولید‌کنندگان و فعالان اقتصادی شهرستان پردیس داشته است.
موسوی تصریح کرد: دفاتر خانه ملت از همان ابتدای تشکیل مجلس در دوره جدید در شهرستان های تابع تهران، پردیس، شمیرانات، اسلامشهر و شهرستان ری فعال شده است و نمایندگان مردم و امنای ملت به صورت مستمر و هفتگی در دفاتر حضور دارند.
شهرستان پردیس با 175هزار نفر جمعیت ازغرب با تهران ، از شرق با دماوند ، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است، با پایان واگذاری مسکن مهر جمعیت این شهر به 600 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: اشرف پورمند**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/ 9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.