به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 50 واحد تولیدی و بازرگانی در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع انواع تولیدات و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگان شرکت های تولیدی از استان های قزوین،تهران،آذربایجان های غربی و شرقی،البرز،گیلان،اصفهان و اردبیل حضور دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه های تخصصی با هدف حمایت از تولید داخلی، معرفی محصولات ایرانی و تقویت تولید و اشتغال برگزار می شود.
منوچهر حبیبی افزود: برگزاری این نمایشگاه ها بیانگر تحرک اقتصادی و پویایی در کسب و کار است و مشارکت خوب تولیدکنندگان نشان می دهد بستر مناسبی برای عرضه کالا به مشتریان فراهم شده است.
وی اضافه کرد: باید مردم را تشویق و ترغیب کنیم تا از کالای ایرانی استفاده کنند چون بسیاری از کالاهای داخلی قابل رقابت با کالای خارجی هستند.
حبیبی همچنین افزود: در استان قزوین بیش از 600 میلیون دلار کالا به 50 کشور جهان صادر شده است که نشان می دهد بسیاری از محصولات ایرانی قابل رقابت با جهان و بازارپسند می باشند.
حبیبی افزود: شرط حمایت از تولید داخلی خرید کالای ایرانی است که امیدواریم روز به روز با استقبال مردم، مصرف محصولاتی داخلی بیشتر شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: یکی از نیازهای زندگی بشر امروز ابزار و لوازمی است که برای رفاه بیشتر تولید شده و هر روز بر کیفیت آنها افزوده می شود.
هادی طاهرخانی افزود: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینان کشور، تحول در بخش صنعت و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،دستیابی به رشد اقتصادی،ایجاد بستر مناسب در معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان،تبادل تجربه،انتقال اطلاعات و همچنین استفاده از دستاوردهای نوین برای فعالان اقتصادی به مدت پنج روز برپا شده است.
نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری قزوین تا 20 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپاست و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 15تا 21 از آن بازدید کنند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.