به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین یحیی صالح نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته کن اظهار کرد: صحبت از نقد پیامبر (ص) آن هم از زبان یک عرب جاهلی تازه مسلمان شده و بعد سرایت دادن این مسأله به زمان ظهور امام عصر (عج) یعنی خراب کردن ایمان مردم و قراردادن آنها در ورطه مخالفت با معصوم است.
وی خطاب به مسئولین گفت: مردم از هر سرمایه ای مهمتر هستند و باید به نظرات مردم بیشتر توجه کرد.
امام جمعه کن ادامه داد :بعد از 4سال کار کارشناسی روی طرح تفصیلی کن و گرفتن نظرات مردم ،کارشناسان خبره، شهرداری هاو... طرح حداقلی به شورای عالی شهرسازی ارسال و مسئول مربوطه بدون در نظر گرفتن نظرهای مردم این طرح را رد کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین شهرسازی می دانند که خرید و نگهداری این همه باغ درطول 10 سال هزینه سرسام آوری بردوش دولت و شهرداری خواهد داشت.
امام جمعه کن خطاب به مسئولین گفت : شما برای شنیدن مطالبات مردم وقت نداشته چگونه برای عمل کردن به تامین منافع مردم کن وقت خواهید گذاشت.
وی با ابراز امیدواری ازاینکه نظرات کارشناسی منطقه کن حفظ و مردم به حقوق خودبرسند اظهارداشت : ازنمایندگان مجلس که درحسینیه اسماعیلیان کن حضور پیدا کرده و به مردم وعده دادند می خواهیم این انتظاربه حق مردم راپیگیری کنند تا مردم به مطالبات خودبرسند.
حجت الاسلام صالح نیا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جانباختن شهادت گونه ملوانان و کارمندان شرکت کشتیرانی، باعث تاثر خاطر رهبری عزیز، مسئولین خدوم و ملت قهرمانپرور کشورمان شد که امیدواریم خدای متعال این عزیزان را که مظلومانه و در راه خدمت به کشور امام زمان (عج) شهادتگونه رفتند با شهدای کربلا محشور شوند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.