حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع میهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس سازمان همکاری اسلامی اظهار کرد: لزوم توجه جهان اسلام به مسائل اصلی از جمله مسئله فلسطین، یمن و بحرین یکی از موضوعات مهم مطرح شده توسط مقام معظم رهبری بود که فرمودند باید در مسائل اساسی دنیای اسلام صریح باشیم.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سکوت دربرابر مشکلات اصلی جهان اسلام را توطئه دانستند، با اشاره به دیگر فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت:
دشمن امروز با تبلیغات مسموم در سطح گسترده جنگ نرم راه انداخته و امپراطوری رسانه ای صهیونیستی غربی، شبانه روز درحال بمباران افکار و عقاید مسلمانان است و هدفی جزو ترویج شایعات، دروغ و ناامیدی ندارد زیرا به دنبال زیبا جلوه دادن باطل و زشت معرفی کردن حق است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن همچنان که در جنگ سخت شکست خورد، در جنگ نرم هم امکان شکست آنان وجود دارد؛ اما امروز وظیفه ما در داخل کشور هوشیاری و مواظبت است تا برخی برای دشمنان خوراک تبلیغاتی درست نکنند.
وی افزود: امروزعده ایی برای آزادی دستگیرشدگان آشوبهای اخیر، موج سواری سیاسی می کنند وخود را حامی دانشجویان ومعترضین جلوه می دهند اما غافل از اینکه فرد سومی بنام دشمن هست که با موج شما، موج سواری می کند؛ پس بهترآنکه هرکس وظایف خود را به درستی عمل کند.
خطیب جمعه دماوند با اشاره به نامه اخیر چهل نفر از نمایندگان مجلس به روسای قوه مجریه وقضائیه در خصوص آزاد شدن بازداشت شدگان اعتراض های روزهای گذشته، گفت: اگر افرادی در کشور آشوب و فتنه به پا کنند و اموال عمومی را تخریب و موجب درگیری فیزیکی شوند و نظم اجتماعی و حقوق شهروندی را نادیده بگیرند و شعارهای ساختار شکن بزنند و همچنین پرچم کشور، حسینیه و مساجد را آتش می زند، آیا نوشتن چنین نامه ایی درست است؟
وی با بیان اینکه اعتراض های اخیر به دلیل کم کاری دولت و مجلس بوده است، بیان کرد: اگر دولت در زمینه اقتصاد، تولید و اشتغال عملکرد بهتری داشته باشد و اگر نمایندگان مردم در مجلس به پیگیری مطالبات مردمی بپردازند، دیگر شاهد اینگونه حوادث نخواهیم بود و قطعا قوه قضائیه کار خود را بلد است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مدافع مظلوم باشیم نه ظلم، افزود: باید به اتهامات اغتشاش گران رسیدگی و مطابق عدل و انصاف رفتار شود زیرا دفاع از ظالم حقوق مردم و کشور را خدشه دار می کند.
وی با بیان اینکه ملت ایران از مسئولان و دولت تلاش بیشتری در رفع مشکلات را خواستارهستند، گفت: گرچه همچنان مطالبات و مشکلات مردم و جامعه مرتفع نشده ولی هنوز 3 سال دیگر از عمر دولت باقی است و هنوز برای تدبیر، تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و افتخار آفرینی ملی و جهانی دیر نشده و فرصت باقی است.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرانم/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.