امام جمعه بخش کن گفت : قانون مصوّب امر به معروف و نهی از منکر را ابلاغ نمی کنند آن وقت از ضرورت نقد در کشور صحبت می کنند.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام صالح نیا امام جمعه کن گفت: یکی از راهبردهای تقوا و یکی از کارهای اساسی بیرون آمدن از خود و نگاه به خود بوده واز این نگاه به خود در لسان ائمّۀ اطهار و علمای اخلاق  به محاسبه نفس  و در لسان عرفا به دید برزخی و مشاهدۀ صورت باطنی تعبیر گردیده  است.

وی همچنین  درخطبه دوم نمازجمعه این هفته کن گفت:  اگر نمی توانید دنیای مردم را  آباد کنید آخرتشان را خراب نکنید.

وی درادامه خطاب به مسئولان گفت :می‌بایست به نظرات مردم بیشتر توجّه شده وخواسته های آنها و خانواده محترم شهدا بررسی واجرا شود.

امام جمعه کن خطاب به مسولان ادارات منابع طبیعی،جهادکشاورزی ،مالیات ،تامین اجتماعی و... غرب تهران هم گفت: مردم شریف ایران بخصوص غرب تهران از هر سرمایه‌ای مهم ترهستند نبایدبدون کارشناسی مالیات را6  برابر کرد و می بایست درادارات بروکراسی به حداقل برسد.

وی درپایان گفت :جان باختن شهادت‌گونه ملوانان و کارمندان شرکت کشتیرانی، باعث تاثّر خاطر  مسئولان خدوم و ملّت قهرمان‌پرور شد. امیدواریم خدای متعال این عزیزان را که مظلومانه و در راه خدمت به کشور امام زمان شهادت گونه رفتند با شهدای کربلا محشور گرداند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.