به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ری، مسئولان و مدیران دستگاه های دولتی را نمایندگان مردم عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه های دولتی باید از وقت خود در جهت بهره وری و رفع مشکلات مردم به بهترین نحو استفاده کنند.
وی با بیان اینکه دولت با سرمایه گذاری سنگین در حوزه اشتغال درصدد ایجاد ظرفیت بزرگ اشتغال در سطح کشور است، افزود: هنر مسئولان شهرستان ها و بخش این است که بتوانند از این ظرفیت عظیم به وجود آمده توسط دولت در جهت رفع بیکاری و اشتغال مردم شهرها و روستاهای خود استفاده کنند.
وی به ظرفیت عظیم بخش کشاروزی شهرستان ری در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: دهیاری ها با برگزاری کلاس های آموزشی ساکنان روستاها را برای ایجاد کسب و کار آموزش دهند تا از این طریق جمعیت کلانشهر ها نیز که به واسطه حضور مردم این نواحی رو به ازدیاد است، کاهش یابد.
وی اظهار کرد: فعالان بخش کشاورزی باید از همه ظرفیت ها، استعدادها و توان خود برای تقویت این بخش به گونه ای که متناسب با اهداف اقتصاد مقاومتی و دغدغه های مقام معظم رهبری باشد، از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند..
کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ری روز یکشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرای شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.