معاون توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان تهران روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید خبر مسدود شدن ورودی ساختمان 4 هیات ورزشی، گفت: این مشکل با توجه به پیگیری های انجام شده، ظرف 48 ساعت آینده حل می شود.

* کاربری ساختمان موردنظر مسکونی است
نادر شاملو افزود: ساختمان محل استقرار و فعالیت 4 هیات تیراندازی، وزنه برداری، پزشکی ورزشی و شطرنج استان تهران در خیابان بوشهر، سال 84 خریداری شده است.
شاملو اظهار کرد: کاربری ساختمان محل استقرار 4 هیات ورزشی استان در خیابان بوشهر مسکونی است که برای تغییر کاربری باید یک میلیارد تومان به شهرداری تهران پرداخت کنیم.

* بدهی 4.5 میلیاردی شهرداری تهران به اداره کل ورزش و جوانان
وی تصریح کرد: البته اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بابت اجرای طرح تعریض اتوبان امام علی(ع) و تخریب یکی از ساختمان های ملکی خود، 4.5 میلیارد تومان از شهرداری طلب دارد.
شاملو افزود: یکی از ساختمان های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در زمان اجرای طرح تعریض اتوبان امام علی (ع) تخریب و مقرر شد شهرداری تهران 6 میلیارد تومان بابت تخریب این ملک پرداخت کند که تاکنون تنها 1.5 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
وی با اشاره به بدهی شهرداری به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: امکان تهاتر این بدهی برای رفع مشکل ساختمان خیابان بوشهر وجود ندارد چراکه سند این ملک به نام 4 هیات ورزشی است و طبق قانون هیات های ورزشی بخش خصوصی محسوب می شوند.
معاون توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت که تلاش می کنیم ظرف 48 ساعت آینده مشکل پیش آمده برای ساختمان 4 هیات ورزشی استان را از طریق پیگیری و تعامل با شهرداری تهران حل کنیم.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار:محسن فتاحی
تهرام/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.