به گزارش روز چهارشنبه ایرنا عباس جلیلیان، دبیر هیات پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوی در حاشیه آغاز این مسابقات گفت: مسابقات به صورت تیمی و در رده بزرگسالان برگزار می شود و استانهای اصفهان، یزد، قم، خراسان رضوی، مازندران، خراسان جنوبی، کردستان و کرمانشاه در آن شرکت دارند.
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی نیز گفت: مسابقات کشتی پهلوانی کشور نیز فردا صبح در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز می شود و هم اکنون ورزشکاران در حال ورود به مشهد و پذیرش هستند.
خسرو علیزاده افزود: اگر از هر استان یک تیم 6 نفره به این مسابقات بیاید بیش از 180 ورزشکار در مسابقه حضور خواهند یافت که با احتساب مربیان و کادر فنی این تعداد به بیش از 200 نفر خواهد رسید.
وی گفت: این مسابقات فردا بعد از ظهر پایان خواهد یافت و بازوبند پهلوانی که توسط جمعی از هنرمندان کشورمان ساخته شده توسط خانواده معظم یکی از شهدای گرانقدر، بر بازوی پهلوان اول کشور بسته می شود.
اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، هیات پهلوانی و زورخانه ای، فدراسیون کشتی، هیات کشتی خراسان رضوی، معاونت فرهنگی اجتماعی و مدیریت امور تربیت بدنی شهرداری مشهد و بانک پاسارگاد برگزار کنندگان و حامیان این مسابقات هستند.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/1922
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.