به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 4 و فرهنگسرای اشراق، کتاب «چمروش» مجموعه خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهید کمال شیرخانی است که به قلم شهلا پناهی لادانی و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.
کمال شیرخانی 14 تیرماه 1393 در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید.
آیین رونمایی از کتاب «چمروش» روز شنبه(23 دی ماه) ساعت 10 در سالن باران فرهنگسرای اشراق واقع در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان شهید جعفرپناه برگزار می‌شود.

*برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در فرهنگسرای خاوران
فرهنگسرای خاوران با مشارکت کانون فرهنگی شهید صیاد طاهری، مسابقه کتابخوانی را از کتاب «سلام بر ابراهیم» شامل زندگی نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی برگزار می کند.
ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با سیره شهدا و الگوگیری در زندگی روزمره از این ستاره های درخشان انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.
مهلت ارسال پاسخ به سؤالات مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» تا اول اسفندماه امسال از ساعت 8 تا 20 است و به برگزیدگان این مسابقه جوایزی به قید قرعه اهدا می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33717039 تماس حاصل کنند.

*برگزاری شب خاطره گردان شهادت لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) در فرهنگسرای بهمن
این برنامه به مناسبت سالروز شهادت شهید جواد صراف فرمانده گردان شهادت و آغاز عملیات کربلای 5 با همراهی جمعی از رزمندگان، ایثارگران، یادگاران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، مسئولان و شهروندان جمعه(22دی ماه) بعد از نماز مغرب و عشا در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
خاطره گویی همرزمان شهدا و فرماندهان این گردان، برگزاری نمایشگاه عکس، مداحی و پخش کلیپ مناسبتی از جمله بخش‌های این برنامه است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه 16 اجرا می‌شود.
فرهنگسرای بهمن در میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.