به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: در جریان اعتراضات مردم به برخی از مشکلات اقتصادی، عده ای موج سوار سعی در بر هم زدن نظم عمومی و آسیب رساندن به کشور داشتند در صورتی که مردم به هیچ عنوان مرتکب جنایت نشده و اموال عمومی را تخریب نکردند.
وی اظهار کرد: زمانی که مردم متوجه فتنه دشمن شدند، حتی منتقدان نیز صفوف خود را از جنایتکاران جدا ساخته و به دفاع از ارزش های اسلامی پرداختند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مسئولان باید مطالبات مردم را دنبال کرده و در صدد رفع آن برآیند چرا که با شعار و سخنرانی مشکلات برطرف نمی شود.
وی با بیان این که مردم همواره در دفاع از ارزش های اسلامی با هیچ گروه سیاسی عهد اخوت نبسته اند اظهار کرد: مردم از پرونده های اختلاس، حقوق های نجومی، نفوذی های انگلیس و آمریکا در برخی از دستگاه ها، معطل ماندن برخی از پرونده ها در پیچ و خم های اداری و منفعت طلبی تعدادی از نمایندگان مجلس گله دارند و از زد و بندهای اداری و جناح بازی در برخی از ادارت گلایه دارند.
محمودی تأکید کرد: ملت ما با هیچ کس از هیچ خط و جریان سیاسی عهده اخوت بسته و تعارف ندارد، تمام قوای سه گانه کشور باید به افکار عمومی پاسخ روشن و عملی داده و مشکلات را با همدلی و اتحاد برطرف کنند.
وی گفت: روشنگری، بصیرت افزایی و معرفی چهره کریه دشمن، از وظایف مهم خانواده ها و دستگاه های مرتبط با جوانان و فرهنگ سازی است.
امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فیلتر پیام رسان تلگرام گفت: رفع فیلتر تلگرام بدون اشراف و نظارت خیانت به دین و دنیای مردم است
وی بیان کرد: عده ای به جای غصه خوردن برای جنایت دشمن و ظلم در حق مردم، برای بسته شدن تلگرام عزا گرفته اند در صورتی که سازمان جاسوسی سیا بر تلگرام اشراف دارد و اطلاعات آن به سیا فروخته می شود.
محمودی تصریح کرد: تلگرام یک شبکه اطلاع رسانی وابسته به کانون های ثروت و قدرت جهان است و باید شرایط را برای فعالیت شبکه های اطلاع رسانی داخلی فراهم کرد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.