به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته که در محل مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد اظهار کرد: از همان روز نخست اعتراضات مردمی این مثلث شوم شروع به حمایت کردند و رئیس جمهور امریکا که ورود ایرانی ها را به کشور خود منع کرده بود در اتفاقات اخیر با گرسنه خواندن مردم به ایرانیان اهانت کرد.
وی افزود: مردم آگاه به سرعت و با هوشیاری و بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و با اینکه عده ای از مردم اعتراضاتی به مشکلات اقتصادی و بیکاری داشتند و این اعتراض خود را در خیابان ها نشان دادند اما عده ای با استفاده از این فرصت شعارهای ساختارشکنانه سردادند و اقدام به اتش زدن پرچم و تخریب اموال عمومی کردند.
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: برخی از اغتشاشگران در لرستان اصلا بومی لرستان نبودند.
وی با اشاره به درخواست های متعدد مردمی مبنی بر برگزاری راهپیمایی برای محکومیت اغتشاشات اخیر ، گفت: مردم لرستان حماسه عظیمی در روز 13 دی ماه خلق کردند و جمعیتی عظیمی که در روز 13 دی ماه از مصلی تا میدان 22 بهمن آمده بود تا وفاداری خود را به نظام و انقلاب و ولایت نشان دهد از همه اقشار و احاد مردم بودند.
امام جمعه خرم آباد گفت: 13 دیماه یوم الله دیگر و برگ زرینی ذیگری در تاریخ مقاومت استان لرستان جاودانه شد و مردم لرستان نشان دادند با وحدت و انسجام و یکپارچگی ولایت مداری خود را تا همیشه حفظ می کنند.
وی افزود: مردم لرستان نشان دادند همیشه پای انقلاب و رهبری هستند و با حضور خود در راهپیمایی 13 دی ماه سیلی محکمی بر آمریکایی ها و اغتشاشگران زدند و اعلام کردند که به هیچ وجه اجازه نخواهند داد عده ای با نظام و انقلاب و ولایت فقیه بازی کنند.
آیت الله میرعمادی تصریح کرد: انقلاب ما ریشه در دل مردم دارد و رهبری در دل مردم جای دارد و این مردم حاضرند جان خود را برای رهبری و ولایت بدهند.
وی با تقدیر و تشکر از حضور آحاد مردم در راهپیمایی 13 دیماه گفت: همین حضور شما حافظ این انقلاب و این نظام است.
آیت الله میرعمادی همچنین اظهار کرد: مردم با آمدن به خیابان ها و اعتراض به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند حرف خود را زدند اما این مسئولین هستند که باید به فکر مردم باشند و برای رفع مشکلات آنها اقدام کنند.
وی افزود: باید بجای اعتماد به بیگانگانگان به مردم اعتماد کنند و مسئولین بدانند قطعا راه تعالی و پیشرفت کشور در عمل به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه خرم آباد افزود: ازاصول اقتصاد مقاومتی اعتماد به مردم و آوردن خود مردم به صحنه برای رفع مشکلات است پس مسئولین هم باید به مردم اعتماد کنند و به آنها خدمت کنند.
آیت الله میرعمادی در بخشی از سخنانش با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم گفت: 19 دی ماه سال 56 در واقع منبع انقلاب اسلامی است که در آن موقع شناسی مردم، دشمن شناسی و مشارکت و فداکاری مردم قابل توجه است.
وی با اشاره به 17 دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضا خان نیز اظهار کرد: حجاب مساله ای الهی و نمادی از دینداری جامعه است که باعث سلامت روح و روان فردی ، استحکام خانواده و عفت عمومی جامعه می شود.
امام جمعه خرم آباد افزود: امیدواریم که زنان و دختران جامعه نسبت به حجاب اهمیت بدهند چرا که اولین عامل تهدید خانواده بی حجابی است.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.