به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان نیر افزود: اقدام نابخردانه رئیس‌جمهوری سبک ‌مغز آمریکا در به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، موجی جدید اعتراضی در جهان اسلام ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری اقدام دشمنان اسلام در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را ناشی از ناتوانی و عجز آن‌ها دانستند و افزودند: دنیای اسلام بلاشک در مقابل این توطئه می‌ایستد و صهیونیست‌ها با این کار ضربه بزرگ‌تری می‌خورند و فلسطین عزیز بدون تردید سرانجام آزاد خواهد شد.
حجت الاسلام میکائیل مقدسی گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف بازی با آتشی است که بی‌تردید ترامپ قدرت تحمل آنرا ندارد و نتانیاهو در آتش آن خواهد سوخت. جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و وحدت همه گروه‌های فلسطینی با قدرت حمایت می‌کند.
امام جمعه نیردرادامه خطبه نماز خطاب به ولیعهد جوان عربستان بیان کرد که با طناب آمریکا و انگلیس به چاه نرود و از سردمداران قبلی برخی از کشورهای منطقه درس عبرت بگیرد که با آنها چه کارهایی کردند.
به گزارش ایرنا، شهروندان نیر همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام رئیس جمهوری آمریکا در زمینه انتقال سفارتخانه این کشور از تل آویو به بیت المقدس راهپیمایی کردند.
امام جمعه نیر که در جمع راهپیمایان حضور داشت به خبرنگار ایرنا گفت: مردم شهر نیردراین کولاک برف به صورت خودجوش در این راهپیمایی حضور یافتند تا اقدام آمریکا و اسرائیل را محکوم و انزجار خود از این حرکت اعلام کنند.
حجت الاسلام مکاییل مقدسی افزود: قدس پاره تن جهان اسلام است و این حرکتی که آمریکا انجام داده اقدام بسیار خطرناکی است.
در پایان این راهپیمایی بیانیه ای در محکوم کردن اقدام آمریکا در انتقال سفارتخانه کشور خود به بیت المقدس قرائت شد.
نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
6016/7116
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.