حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشین شهر با اشاره به رمز پیروزی جبهه مقاومت و اضمحلال گروهک تکفیری داعش در بوکمال سوریه، افزود: توکل به خدا، اعتقاد به امدادهای غیبی، اطاعت از ولایت و رهبری، اقدام و عمل و نترسیدن از امکانات و تجهیزات دشمن و از همه مهمتر داشتن روحیه ایثار وشجاعت از رموز پیروزی این جبهه است.
وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه صالحین است، اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت و تیزبینی این شجره را برای نجات اسلام از بن بست ها طراحی کردند.
امام جمعه نوشین شهر با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از بسیج گفت: اگر در کشور همه چیز داشتیم و پشتوانه عظیمی بنام بسیج نداشتیم در حقیقت چیزی وجود نداشت.
وی گفت: حفظ روحیه بسیجی، حضور به هنگام در صحنه های مختلف نظام، اطاعت از ولایت و پیوند مستحکم با دین و حضور در مساجد رمز ماندگاری بسیج می باشد که باید هرچه بیشتر تقویت شود.
حجت الاسلام خان بابایی ادامه داد: بسیج همیشه در صحنه های نیازمند و حساس کشور حضور دارد و همین مسئله را به طور ملموس در زلزله اخیر کرمانشاه دیدیم که دولت و مردم با عزم جدی به بازسازی مناطق زلزله زده اقدام کردند تا مردم بی پناه این مناطق از گزند سرما و بیماری ها در امان باشند.
به گزارش ایرنا نوشین‌ شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.