به گزارش خبرنگارایرنا ، حسین کریمی اول روز شنبه درآیین بزرگداشت سالروز حماسه 9دی 88 در مصلی امیرالمومنین (ع) کلاله افزود: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید به ثمر رسیده و گسترش آرمان های آن تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه دشمن زخم خورده پیوسته در صدد اجرای توطئه و فتنه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است ، گفت: فتنه 88 تجلی بروز کینه ها، دشمنی ها و اجرای توطئه ها از سوی معاندان و سیلی خوردگان انقلاب بود.
سرهنگ کریمی اول، اساسی ترین پیام نهم دی را اتحاد وهمدلی ملت ایران در برابر دشمنان و پاسداری از اصول نظام و ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: ملت بزرگ ایران در نهم دی ثابت کرد که در دفاع از انقلاب اسلامی همصدا و یکدل هستند.
وی ادامه داد: تعرض به جایگاه ولایت مطلقه فقیه، امیدوارکردن آمریکا و اسرائیل ، توهین به ارزش های اسلامی و توهین به خیمه های حسین بن علی (ع) در روز عاشورا از جمله عملکردهای فتنه گران در سال 88بود که در اتاق فکر آمریکا و اسرائیل علیه نظام اسلامی طراحی شده بود.
وی اظهارکرد: فتنه 88 با هماهنگی و کینه توزی آمریکا و اسرائیل علیه نظام اسلامی شکل گرفته بود و به نوعی تسویه حساب دشمنان با انقلاب اسلامی بود.
سرهنگ کریمی اول به اظهارات امام راحل (ره) که فرموده بودند، میزان حال فعلی افراد است، اشاره کرد و گفت: رئیس حمهوری سابق خیلی خدمت کرده، اما ببینید امروز در چه جایگاهی قرار دارد؛ وی اکنون سخنان آمریکا را تکرار می کند وبه فرموده امام خامنه ای به جای اینکه پاسخگوی عملکردهایش به مردم باشد، نقش اپوزیسیون را بازی می کند.
این همایش با حضور گسترده ائمه جمعه و روحانیون شیعه و سنی، خانوادهای شهدا و ایثارگران، فرماندار، مدیران و کارکنان ادارات و نهادها وقشرهای مختلف شهرها و روستاهای شهرستان کلاله برگزار و در پایان،
قطعنامه سالروز حماسه 9 دی 88 قرائت شد که با تکبیر شرکت کنندگان در مراسم مورد تائید قرارگرفت.
شهرستان کلاله با افزون بر 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.