حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع شهر برگزار شد با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم غیور قم بمناسبت قیام 19 دی، اظهار کرد: تحلیل واقع بینانه حوادث اخیر کشور توسط مقام معظم رهبری چراغ راه همه دوستداران ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه آتش فتنه اخیر با هوشیاری ملت ایران خاموش شد، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نه یک بار بلکه هزاران بار از این ملت تشکر می کنم چرا که ملت ایران ملتی رشید و با بصیرت و وفادار، زمان شناس و آگاه است؛ نقش مردم ایران در پیدایش انقلاب اسلامی و استمرار آن نقشی مهم و تاثیرگذار بوده و هست.
این مقام مسئول ادامه داد: تاریخ انقلابها و نهضت های اسلامی در تمامی جهان ثابت کرده که هرگاه مردم با اتحاد و همدلی واحد مبارزه کنند، نهضت پیروز می شود و این مهم را حتی در دوران پیامبر اکرم (ص) و رسیدن ایشان به رسالت نیز می توان دید.
حجت الاسلام فتاح دماوندی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با همراهی مردم و نقش ارزشمند ولایت فقیه پیروز شد و در تمامی این سالها شاهد تلاش و همراهی جوانان این مرز و بوم در به ثمر رسیدن آن هستیم.
این مقام مسئول با اشاره به نقش مردم ایران در تمامی صحنه ها به ویژه انتخابات، تحریم های اقتصادی، جنگ نظامی و ... خاطرنشان کرد: ملت ایران شایسته و سزاوار خدمت بی منت است ولی دشمن قصد دارد مردم را دلسرد و اعتقادات آنان را تضعیف و سست کند؛ جنگ فرهنگی کنونی هم نتیجه اهداف دشمن است و این موضوع را در رواج شایعات می توان دید.
وی با تاکید بر بیداری مردم در توطئه ها و دسیسه های دشمن، گفت: امروز باید با صدای بلند به دشمن اعلام کنیم که ملت ایران به قرآن و اهل بیت چنگ زده اند و تا مطیع امر ولی فقیه هستند، هرگز شکست نخواهند خورد و بینی دشمن را به خاک می مالند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی ادامه داد: وظیفه دولت و قوه قضائیه این است که قدر ملت ایران را بدانند و شب و روز برای خدمت تلاش کنند و آنان را راضی نگاه دارند.
این مقام مسئول از مسئولان شهرستان نیز خواست کمر همت بسته و برای خدمت به مردم منطقه تلاش کنند تا الگویی برای دیگران باشند.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از 2 بخش مرکزی و رودهن تشکیل شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرانم/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.