ابوالفضل حسن بیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ملت قهرمان ایران با درایت و هوشیاری اجازه ندادند اخلالگران در صفوف ملت نفوذ کنند و متوجه شدند این اخلال نتیجه طرح سعودی، آمریکایی و صهیونیستی است.
وی اظهارداشت : حرکت اخلال گران که 100 درصد تروریستی و مخرب بود و در بسیاری موارد مردم با حضورشان و با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی به این ناآرامی‌ها پایان دادند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : درایت رهبر معظم انقلاب، وحدت سه قوه و هوشیاری مردم باعث شد این اخلال که به نام براندازی طراحی شد خنثی شود و عده ای فقط در این میان برخی خسارت ها وارد کردند.
وی تصریح کرد : هدف دشمن از این ناآرامی های این بود که حیثیت بین المللی ایران اسلامی را خدشه‌دار کنند تا ایران مورد هجوم سیاست های آمریکایی قرار بگیرد، اما ملت ایران هوشیارانه اقدامات خبیثانه اخلالگران را متوجه شدند.
حسن بیگی اضافه کرد : عملکرد مردم در ناآرامی های اخیر نشان داد که ملت با درایت راه خود را از اخلال ران جدا می‌کند، دولت از سوی دیگر نباید به فکر افزایش قیمت ها باشد و نباید روندی هم درپیش گرفت که تورم از شکل تک رقمی خارج شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ملت ایران مردمی قانع و به آینده خوشبین هستند، ادامه داد : به طور قطع اگر واقعیت ها در اختیار مردم قرار گیرد و به مردم آگاهی‌رسانی شود، مردم در رفع کمبودها و چالش ها دولت و مجلس را کمک می کنند.
وی با تاکید بر این که دیدگاه مجلس شورای اسلامی و دولت این است که در هیچ شرایطی نباید به مردمی که تحت فشار اقتصادی هستند فشار بیشتری آورد، بیان کرد : مردم در این شرایط از دولت صداقت و راستی می خواهند و از سوی دیگر قوه قضاییه هم باید با قدرت با مفسدین اقتصادی برخورد کند تا مردم شاهد این برخورد باشند.
وی با بیان این که عملکرد دولت در بخش اقتصادی باید برای مردم شفاف باشد، گفت: دکتر روحانی مانند گذشته که صادقانه مسایل را با مردم درمیان گذاشت باید همچنان در همین مسیر حرکت کند.
6103/6026/
خبرنگار مصطفی دهقان ** انتشار: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.