علی اصغر ناصربخت روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در همین ارتباط، برخورد قاطع و همراه با مدارای نیروهای انتظامی و امنیتی نیز نقش قابل توجهی در خنثی شدن توطئه دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده داخلی برای ایجاد بی نظمی و ناآرامی در سطح کشور از جمله پایتخت داشت.
وی با بیان اینکه از سه شنبه شب هیچگونه تجمع غیرقانونی و یا ناآرامی در شهر تهران نداشتیم، اظهار کرد: درحال حاضر شهر تهران در امنیت و آرامش کامل است و شهروندان در کمال آرامش و آسایش بسر می برند.
معاون فرماندار تهران تصریح کرد: درهمین ارتباط، مردم مومن و انقلابی تهران، فردا پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، وحدت و یکپارچگی خود در مسیر حراست و حفاظت از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب را نشان خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه مردم تهران برخوردی هوشمندانه و موثر با فراخوان های گروه های خرابکار در شبکه های اجتماعی داشتند، تاکید کرد: برگزاری تجمع غیرقانونی گروه های خرابکار برای بروز ناآرامی در سطح شهر تهران نیز در روزهای گذشته بسیار محدود و غیرقابل اعتنا بود.
ناصربخت ادامه داد: به رغم برقراری آرامش و امنیت کامل، نیروها و نهادهای انتظامی و امنیتی آمادگی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان حفظ کرده اند.
وی گفت: ناآرامی های چند روز پیش، آسیب ها و زیان هایی به اموال مردم و بیت المال وارد کرد که خسارت های وارده به یک دستگاه اتوبوس، 2 ایستگاه بی آر تی و یکدستگاه خودرو شخصی(متعلق به مردم) از آن جمله است.
تجمع های مسالمت آمیز و صنفی در روزهای اخیر با تحریک عوامل خارجی و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی ها در برخی شهرهای کشور شد که این حرکت در کوتاهترین زمان ممکن در سایه برخورد هوشمندانه مردم، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، شکست خورد و پایان یافت.
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار: محسن فتاحی
تهرام6139**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.