به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد حسین مقیمی صبح امروزدر حاشیه دومین جلسه ملاقات مردمی گفت: در صدد هستیم مشکلات مردم را با مسئولان و وزارتخانه های مربوطه مطرح و در جهت حل سریع آنها اقدام کنیم.
وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم هر 2 هفته یکبار جلسات دیدار مردمی برگزار شود تصریح کرد: بیشترین مشکلاتی که از سوی مردم عنوان می شود در زمینه خدمات رسانی ها از جمله در آب ،برق و گاز است و برخی از مشکلات تعاونی ها نیز از سوی شهروندان مطرح می شود.
جلسه بررسی مسائل و مشکلات مردم در بخش های مختلف عمرانی،خدماتی، کارآفرینی و ارتباط با مدیران و دستگاه های مختلف استانی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
در این جلسه که از 7 صبح آغاز شد و حدود سه ساعت به طول انجامید ،13 نفر از شهروندان به بیان مشکلات خود در موضوعات مختلف پرداختند.
مشکلات تعاونی ها، مجوز احداث کارگاه های کارآفرینی،مشکلات مسکن و عمران و مسائلی در ارتباط با شهرداری ها،طرح مشکلات بخش واوان از توابع شهرستان اسلامشهر و مشکلات روستای امامزاده داوود(ع) از جمله مسائل مطرح شده از سوی شهروندان در دیدار با استاندار بود.
در این دیدار پس از ارائه مشکلات از سوی شهروندان با بررسی استاندار دستورات لازم به مدیر مربوطه ارجاع داده شد.
حسن کریمی معاون امور عمرانی استانداری، احمدتواهن مدیرکل دفتر فنی ، محمد علی ابراهیمی مشاور استاندار،حسین شعیبی مدیرکل حوزه استاندار، اصغرباقری مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه حضور داشتند و استاندار با مدیرعامل شرکت گاز استان،برخی از فرمانداران و شهرداران نیز در تماس تلفنی به بررسی مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان پرداخت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده :موسی فعالیان
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.