ناصر امانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این 190 میلیون تومان از این مبلغ پرداخت شده و مابقی تا سقف مبلغ مذکور طی هفته جاری پرداخت می شود.
وی همچنین از پرداخت مبلغ 300 میلیون تومان هزینه خرید مسکن آتش نشانان شهید توسط شهرداری تهران تا حداکثر تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این مبلغ بر اساس پیشنهاد شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر تهران در اواخر سال گذشته در اعتبارات شهرداری پیش بینی شد.
امانی یادآور شد: اعتبار آن هفته گذشته توسط معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تأمین و در اختیار سازمان آتش نشانی قرار گرفت و انشاءالله تا اواخر هفته جاری به خانواده محترم شهدای آتش نشان پرداخت می شود.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به پرداخت پاداش فداکاری به شهدای آتش نشان پلاسکو خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، 30 برابر آخرین حکم حقوقی این شهدا در زمان حیاتشان به عنوان پاداش فداکاری پرداخت شده که متناسب با آخرین دریافتی این عزیزان از حداقل 750 میلیون ریال تا حداکثر یک میلیارد و ششصد میلیون ریال متفاوت می باشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.