به گزارش ایرنا ، وی صبح روز یکشنبه با حضور در فرمانداری تهران برای ثبت در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران دربیانیه ای اظهارداشت :
شورای شهر چهارم از لحاظ مدارک تحصیلی و ارتباط آن با موضوع مدیریت شهری وضعیت مطلوبی داشته است، اما علاوه بر تحصیلات عالی و مرتبط نیازمند افرادی هستیم که پاک‌دستی، فسادستیزی و عزت نفس خود را اثبات کرده باشند.
وی دراین بیانیه آورده است :ما نیازمند شورایی هستیم که منافع شهر و شهروندان را فدای زد و بندهای شخصی و بده‌بستان‌های رایج نکنند.
شجاع پوریان اظهارداشته است :امیدوارم تعدد ثبت‌نام کنندگان در حوزه تهران باعث پراکندگی و انشقاق در آراء نشود؛ بعد از اعلام بررسی صلاحیت‌ها و اعلام لیست نهایی انتظار می‌رود اصلاح طلبانی که در لیست حضور ندارند برای موفقیت لیست نهایی از کاندیداتوری انصراف دهند. بنده هم اگر در لیست نباشم انصراف می‌دهم.
این عضو دورچهارم شورای اسلامی شهر تهران گفته : باید از ظرفیت زنان و جوانان در مدیریت شهری و شورا و امور اجرایی شهرداری هم استفاده کرد.
وی دراین بیانیه آورده است : تخصص، نیروی جوانی، پویایی و انرژی این دو قشر می‌تواند برای شهر مفید باشد. جوانان پشتوانه خوبی برای گفتمان اصلاحات هستند. شورا و شهرداری تهران باید تعامل خوبی با دولت داشته باشد. حل بخش زیادی از مشکلات شهر تهران در گرو تعامل مناسب با دولت، مجلس و قوه قضاییه است.
شجاع پوریان دراین بیانیه گفته است : شورا و شهرداری تهران باید تعامل خوبی با دولت داشته باشد. حل بخش زیادی از مشکلات شهر تهران در گرو تعامل مناسب با دولت، مجلس و قوه قضاییه است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، کار ثبت نام نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراها از (30 اسفند) آغاز شده و تا 6 فروردین ادامه دارد.
شورای اسلامی شهر تهران در دوره فعلی(دوره چهارم) 31 عضو داشت که براساس قانون جدید و مصوب مجلس شورای اسلامی، تعداد اعضا در دوره پنجم به 21 نفر کاهش یافته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 9343/ 1109/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.