به گزارش خبرآنلاین از سروآباد، فرماندار سروآباد در حاشیه بهره برداری از 2 طرح کشاورزی و فرهنگی با بیش از 26 میلیارد ریال در اولین روزه هفته دولت در شهرستان سروآباد گفت: این 2 طرح شامل توسعه باغات توت فرنگی در 30 هکتار با 20 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار و سالن فرهنگی هنری شهید مصلح مرادی سپاه سروآباد با 600 میلیون ریال اعتبار است.
مفاخری ادامه داد: طرح توسعه باغات توت فرنگی در هفت روستای سطح شهرستان سروآباد اجرا شد است که با افتتاح این طرح ها برای 30 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین تعداد 40 خانواده با جمعیت 60 نفری از مزایای طرح توسعه باغات توت فرنگی برخوردار خواهند شد که برای 30 نفر آنها به صورت تثبتی اشتغالزایی شد.
وی اظهار کرد: این طرح ها در بخش های اقتصادی، اجتماعی، خدماتی، رفاهی، کشاورزی، راه و شهرسازی، عمران، بنیاد مسکن و برق رسانی است.
وی افزود: در بخش دهیاری های بخش مرکزی 25 طرح و در بخش دهیاری های بخش هورامان نیز 11 طرح از جمله جدول گذاری معابر، دیوار چینی حایل داخل روستاها و سنگفرش روستاها در مجموع با 9 میلیارد ریال افتتاح می شود.
مفاخری خاطر نشان کرد: در شهرداری هورامان 6 طرح و در شهرداری سروآباد یک طرح با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال در بخش های بهسازی، سنگفرش معابر و فاضلاب به بهره برداری می رسد.
وی به طرح های کشاورزی نیز اشاره کرد و یادآور شد: در بخش کشاورزی 11 طرح کلان با بیش از 174 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و کشوری در هفته دولت افتتاح می شود که مهمترین این طرح ها، کارخانه تولید قارچ و کمپوست روستای قلعه جی بخش مرکزی است.
مفاخری اضافه کرد: احداث و اصلاح شبکه های برق رسانی روستایی در قالب 10 طرح با بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار، تعمیر و بازسازی کتابخانه روستایی بیساران بخش مرکزی، ساماندهی گلزار شهدای 2 روستا و افتتاح چهار طرح خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) از مهمترین طرح های قابل افتتاح در شهرستان سروآباد است.
نماینده عالی دولت در سروآباد اضافه کرد : نوسازی مدرسه روستایی بیساران بخش مرکزی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی تخان، انجمنه، ماضی بن، ژریژه و قطعه چهارم جاده کامیاران - سروآباد، افتتاح یک طرح شرکت گاز و افتتاح سه طرح در حوزه بنیاد مسکن از دیگر طرح های قابل افتتاح هفته دولت در این شهرستان است.
وی گفت: این طرح ها در قالب خدمات رسانی صادقانه و بی منت دولت به مردم و در راستای ایجاد اشتغال، افزایش سطح رفاه عمومی و رفع مشکلات مهم شهرستان سروآباد اجرا شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 724850
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.