به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این 60 سوله در دوره مدیریت قبلی شهر تهران در اختیار افراد و یا نهادهای دیگر قرار گرفته که تمامی آنها باید پس گرفته شوند.
وی اظهار کرد: درحال حاضر 40 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار دارد.
هاشمی با اشاره به اینکه این 40 سوله توسط سازمان مدیریت بحران شهر تهران تجهیز شده است، اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده تعداد سوله های مدیریت بحران شهر تهران باید با ساخت 40 سوله جدید به 150 واحد برسد.

* دستفروشی در مترو به یک معضل تبدیل شده است
رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به موضوع برخورد ماموران شهرداری با یک دستفروش اشاره کرد و گفت: این حادثه، اتفاق بدی برای شهر تهران بود که باید برای رفع این قبیل مشکلات، چاره اندیشی کرد.
هاشمی افزود: باید برای این موضوع، یک برنامه مشخص مبتنی بر قانون و ضوابط تدوین شود.
وی با بیان اینکه موضوع دستفروشی در مترو به یک معضل تبدیل شده است، اظهار کرد: تعداد دستفروشان در مترو تهران بسیار زیاده شده به نحوی که می توان گفت تعداد آنها از مسافران بیشتر است.
هاشمی تصریح کرد: موضوع دستفروشان مترو با هدف تهیه و تنظیم یک طرح و برنامه مشخص و مدون در کمیسیون های تخصصی شورای شهر درحال بررسی و پیگیری است.

* سهام بانک شهر متعلق به همه کلانشهرها است
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص وضعیت بانک شهر نیز گفت: قرار است با برگزاری جلسه ای با حضور مدیران کلانشهرها، وضعیت بانک شهر مشخص شود.
هاشمی با بیان اینکه سهام بانک شهر متعلق به همه کلانشهرها است، افزود: به گفته شهردار تهران موضوع بانک شهر در اجلاس کلانشهرها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

* قائم مقام شهردار سابق تهران ظاهرا آزاد شده است
هاشمی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص پرونده عیسی شریفی قائم مقام شهردار سابق تهران که به اتهام ‌مالی دستگیر شده، افزود: من هم خبر آزادی ایشان را شنیده ام.
وی افزود: ظاهرا ایشان علاقه‌ مندانی دارد که به گروه اصفهانی‌ها معروف هستند و وثیقه آزادی ایشان را تامین کرده اند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343/7247**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.