به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم آغاز این عملیات سراسری پلیس که با حضور فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی تهران بزرگ برگزار شد افزود: عملیات بزرگ و سراسری برخورد با مالخران و سارقان در 18 محور و یک هزار نقطه از شهر تهران اجرا می شود.
وی اظهار کرد: این عملیات با هدف محدود کردن فضا برای افراد هنجارشکن و برهم زنندگان نظم و قانون اجرا می شود.
سردار رحیمی تصریح کرد: برای اجرای این عملیات کار اطلاعاتی ویژه ای انجام شده و در راستای اجرای آن، پلیس برخوردی قاطع و قانونی با مجرمان، قانون شکنان، سارقان و مالخران خواهد داشت.
رییس پلیس تهران بزرگ افزود: این عملیات با کمک و همکاری تمامی گروه های تخصصی پلیس پایتخت اجرا می شود.
وی در خصوص اهداف اجرای این عملیات نیز گفت: این عملیات در راستای تکمیل طرح های پلیس تهران بزرگ برای دستگیری سارقان و شناسایی و دستگیری مالخران اجرا می شود.
به گفته وی، به همین منظور و برای شناسایی مالخران و محل فعالیت این افراد، عملیات پلیس برای دستگیری سارقان و مالخران در طول روز اجرا می شود.
سردار رحیمی با اشاره به اقدامات موثر انجام شده برای برخورد با سارقان و مجرمان در تهران بزرگ تصریح کرد: اقدامات انجام شده در ۲ هفته اخیر منجر به افزایش 9 درصدی کشف انواع جرم در پایتخت شده است.
رییس پلیس پایتخت تاکید کرد که این اقدامات پلیس همگی در راستای تامین و افزایش سطح امنیت، آرامش و رفاه شهروندان انجام می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.