به گزارش روز سه شنبه ایرنا ؛کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال 1395 آغاز شده است.
این طرح به تدریج با تبلیغاتی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران، آتش به اختیار گسترش یافت.
صد و هفتاد و یکمین کرسی نفحات روز سه شنبه (21 آذرماه) با تلاوت حجت الاسلام درچه ای در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در خانی ابادنو، شهرک شریعتی برگزار می شود.
همچنین روز چهارشنبه (22 آذرماه) کرسی تلاوت قرآن را رمضان خلیلی قاری و موذن استان عبدالعظیم(ع) در مسجد حصرت ابولفضل (ع )واقع در خانی آبادنو، شهرک شریعتی، خیابان رئیس میرزایی برگزارمی کند.
روزپنجشنبه ( 23 آذرماه) با تلاوت محمد برخورداری و حسین نجفلو از قاریان ممتاز کشورمان در مسجد حضرت ابولفضل(ع) واقع در خانی ابادنو، 18 متری میثاق جنوبی برگزار می شود.
همچنین کرسی های تلاوت در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر شهرک دریا با تلاوت کاظم نوری پور(19 آذرماه ) و درمسجد النبی(ص) با تلاوت داود جعفری قاری بین المللی (20 آذرماه) برگزارشد.
در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که علاقمندان با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.