به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ کرمی در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبر واصله مبنی بر اینکه فردی در محدوده محله نظام آباد اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی در بطری های آب معدنی می کند دستگیری وی در دستور کار عوامل اطلاعات کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: پس از مشخص شدن صحت خبر دستور قضایی لازم اخذ گردید که در بازرسی از منزل متهم دستگیر شده تعداد زیادی مشروبات الکلی کشف شد که در بطری های آب معدنی قرار گرفته بود . در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد
دستگیری کلاهبردار با اخذ بیعانه در آگهی های سایت دیوار**
رئیس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری کلاهبردار با اخذ بیعانه در آگهی های سایت دیوار خبر داد.
سرهنگ اردشیر نادری در این رابطه بیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق فضای مجازی عوامل عملیات کلانتری با شیوه های خاص پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و اعتراف کرد از طریق آگهی در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری می نمود.
وی گفت: به این طریق که کالای مورد نظر را در سایت مذکور آگهی می کرد و پس از جذب مخاطب به جهت نگه داشتن کالا مبلغ 50 هزار تومان بیعانه می گرفت و هزینه بیعانه را به کارت شخص کارتن خوابی واریز می کرد که از قبل از او خریده بود و سپس گوشی اش را از دسترس خارج می کرد.
وی افزود: سپس متهم از طریق کارت های مختلف بانکی که در اختیار داشت به شیوه های گوناگون آن را نقد می کرد.
رئیس کلانتری ابوذر به شهروندان توصیه کرد مراقب انجام معاملات در فضای مجازی باشند و فریب وعده این قبیل کلاهبرداران را نخورند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.