به گزارش ایرنا، ابوالفضل فرهادلو از سوی علی ایلکا رئیس اداره ورزش و جوانان شمالغرب تهران، به عنوان مدیرمجموعه ورزشی شهید خوراکیان منصوب و از زحمات محمد بیغوله مدیر سابق این مجموعه ورزشی طی آئینی تقدیر شد.
مدیر جدید مجموعه ورزشی شهید خوراکیان شامگاه گذشته در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساماندهی سالنهای ورزشی، ترمیم ساختار اداری و تعامل موثر با سازمان ورزش شهرداری تهران از برنامه های آتی وی در این سمت خواهد بود، تاکید کرد: تسریع در روند ساخت استخر مجموعه ورزشی شهید خوراکیان و اختصاص سانس های ویژه برای ورزش بانوان در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است فرهادلو پیش از این مدیریت مجموعه ورزشی بعثت تهران را برعهده داشت و ریاست های هیات هاکی جنوبشرق، انجمنهای ورزشی شمالغرب و کمیته برنامه ریزی هیات کبدی تهران و همچنین قائم مقامی تیم فوتسال ارم کیش قم در سوابق گاری این مدیر جوان دیده می شود.
به گزارش ایرنا، مجموعه شهید خوراکیان تهران در زمینی به مساحت 18 هزار متر در خیابان آزادی، استاد معین واقع شده و شامل 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال، سالن های بدن سازی، کشتی و چندمنظوره است و استخر این مجموعه ورزشی نیز در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.