به گزارش ایرنا، تیم هیات فوتبال قم که بازی های خانگی خود را در سالن نخلستان انجام می دهد، با انجام حمله های فراوان تلاش می کرد که این بازی را به سود خود خاتمه دهد، اما کم تجربگی بازیکنان این تیم باعث شد نتوانند، نتیجه برد را حفظ کند.
تیم قم چند بار از تیم حریف پیش افتاد، اما بازیکنان تیم مقاومت قرچک با حمله های خود بازی را به تساوی می کشاندند و سرانجام این بازی با گل های فرهاد فرامرزی (2 گل) و مهدی زاهدی (1 گل) برای قم و گل های حمید پورجاوید (2 گل) و مصطفی نعمت وند (1 گل) برای قرچک با حساب 3 بر 3 پایان یافت.
در نیمه دوم داور چند بار به بازیکنان 2 تیم کارت زرد نشان داد و مصطفی نعمت وند با گرفتن کارت قرمز از داور از زمین مسابقه اخراج شد.
این دیدار حدود 100 تَن تماشاگر داشت و ایمان غلامی، محمدمهدی حقوقی، حسینعلی محمدنژاد و سید مسعود شفیعی به عنوان داور، اسماعیل عرب براقی به عنوان ناظر فدراسیون و احمدرضا جباری به عنوان ناظر داوری حضور داشتند.
سرمربی تیم مقاومت قرچک (استان تهران) رضا زرخانلی و سرمربی تیم هیات فوتبال قم نیز سید مهدی غیاثی بود.
تیم هیات فوتبال استان قم از 19 مسابقه با 2 برد، 3 تساوی و 14 باخت، 32 گل زده و 57 گل خورده، 9 امتیازی است و در رده چهاردهم (انتهای جدول) قرار دارد و 9آذر ماه جاری ساعت 16 به مصاف همشهری خود، آتلیه طهران قم می رود.
تیم مقاومت قرچک نیز با 6 برد، 6 تساوی، 7 باخت، 53 گل زده و 53 گل خورده، 24 امتیازی است و در رده هشتم قرار دارد و 9 آذر ماه جاری ساعت 16 میزبان تیم مقاومت کرج است.
تیم آتُلیه طهران قم دیگر نماینده استان قم امروز مهمان تیم حفاری اهواز بود که با حساب 3 بر 2 مقابل این تیم شکست خورد.
7406/ 1175 خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.